ŠPECIALISTA TECHNICKEJ PODPORY
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- zameranie na Smart riešenia a štruktúrovanú kabeláž
- špecifikácia produktov spoločnosti Legrand na základe projektovej dokumentácie
- technická podpora interného tímu obchodníkov a tiež externých partnerov aj mimo firmy
- posudzovanie reklamácií kvality Smart produktov
- podpora pri školeniach externých partnerov aj mimo firmy
- testovanie nových produktov
- práca v rámci obchodného tímu
Zamestnanecké výhody, benefity
- prostredie silnej a stabilnej medzinárodnej spoločnosti
- zaujímavá, rôznorodá a samostatná náplň práce
- priateľský, mladý a dynamický kolektív
- systém firemných benefitov - ročný bonus, 13.plat, príspevok k 3.pilieru, životné a úrazové poistenie, programy na podporu duševného a fyzického zdravia, atď.
- individuálny rozvoj potrebných zručností, zaujímavé školenia
Požiadavky na zamestnanca
- elektrotechnické vzdelanie VŠ/SŠ
- anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)
- vodičský preukaz skupiny „B“
- znalosť čítania technických výkresov v oblasti elektro
- praktické skúsenosti v oblasti technickej podpory, predaja alebo realizácie systémov domácej automatizácie a elektroinštalačného materiálu
- osvedčenie o odbornej spôsobilosti v elektrotechnike § 22 - výhodou
- samostatnosť, dôslednosť, dobré komunikačné zručnosti
- pozícia vhodná aj pre absolventa
Ak by si sa rád/rada dozvedel/a viac, neváhaj sa nám ozvať! Všetko preberieme online alebo osobne: michaela.ihnatova@legrand.com / +420 770 171 715