Asistent/ka obchodného oddelenia
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- Suport obchodného oddelenia - tvorba cenových ponúk, informačná a organizačná podpora sales managera
- Spracovávanie a evidencia zmlúv, cenových ponúk, propagačných materiálov, pohľadávok a vzoriek
- Spolupráca pri údržbe a aktualizácii dát k projektom a databázy klientov
- Spolupráca pri projektových aktivitách
- Komunikácia so zákazníkmi
- Úzka spolupráca s ostatnými oddeleniami spoločnosti (marketing, zákaznícky servis, financie, technické oddelenie)
- Spolupráca a čiastočná zastupiteľnosť s office managerom
Zamestnanecké výhody, benefity
- prostredie silnej a stabilnej medzinárodnej spoločnosti
- zaujímavá, rôznorodá a samostatná náplň práce
- priateľský, mladý a dynamický kolektív
- systém firemných benefitov - ročný bonus, 13.plat, príspevok k 3.pilieru, životné a úrazové poistenie, programy na podporu duševného a fyzického zdravia, atď.
- individuálny rozvoj potrebných zručností, zaujímavé školenia
Požiadavky na zamestnanca
- vzdelanie SŠ s maturitou/VŠ
- anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)
- Microsoft Office - Pokročilý
- dobré organizačné a komunikačné schopnosti
- min. 3 ročné skúsenosti na obdobnej pozícii, v administratíve
- zmysel pre detail a zodpovednosť
- koncepčné myslenie
- príjemný a zdvorilý prejav, profesionálne a reprezentatívne vystupovanie
- pozitívny, proaktívny, systematický prístup k práci
- samostatnosť a odolnosť voči stresu
- ochota učiť sa nové veci
Mzdové podmienky
- 1 400 EUR/mesiac/brutto - finálna úroveň základnej mzdy závisí od individuálnych schopností a skúseností vybraného kandidáta
Ak by si sa rád/rada dozvedel/a viac, neváhaj sa nám ozvať! Všetko preberieme online alebo osobne: +421 905 777 102